reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Petra Jamrichová

Petra Jamrichová

Bloger 
  • Počet článkov:  11
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Zoznam autorových rubrík:  NezaradenáMesto pod UrpínomO životeCestopisyPolitika

reklama

O živote

Chcel byť hokejovým brankárom

Petra Jamrichová

Chcel byť hokejovým brankárom

Každé ráno cestou do práce čakám na moste. Čakávam tam vkuse, vždy svieti červená. A dnes ráno som tam stretla zelenú. Neuveriteľné. Obyčajná zelená ráno na semafóre, a ja mám taký krásny deň.

  • 19. nov 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 150x
  • 1
Študentské časy

Petra Jamrichová

Študentské časy

Od pondelka do utorka sme ako študenti na internáte hodovali. Jedlo, ktoré doniesli "študáci" z domu. Študenti, ktorí chodili každý týždeň domov tak mali neľahkú úlohu, myslieť na internátnych spolubývajúcich a doma "vybrakovať" špajzu s chladničkou.

  • 17. nov 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 044x
  • 20
Keď niečo chcete, musíte sa prihlásiť a "oné" na obed

Petra Jamrichová

Keď niečo chcete, musíte sa prihlásiť a "oné" na obed

Pani učiteľka povedala. "Deti, keď niečo chcete povedať, musíte sa prihlásiť."

  • 15. okt 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 001x
  • 11
Jednoducho pranie.

Petra Jamrichová

Jednoducho pranie.

Tento blog píšem 2-hý krát. Prvý krát som ho zmazala. Úplne. Zhrozený kolega z práce hľadal minulý týždeň blog o praní, bloger Jamrichová. Nenašiel. Milý Peťo, toto je pre Teba. Nech sa Ti páči. Poznatky o praní som zozbierala pri debate, ktorú sme minule na obede rozoberali. Toto sme dali dokopy. Ženy aj chlapi. V tomto sme sa zhodli. Je to tak trochu uletený blog, berte ho prosím ako pobavenie ...

  • 17. jún 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 3 167x
  • 34
"Na Hamšíka" ... alebo aká som staromódna ....

Petra Jamrichová

"Na Hamšíka" ... alebo aká som staromódna ....

Môj syn nosí účes nakrátko v rovnakej dĺžke. V nedeľu sa u nás strihalo inak. "Na Hamšíka".

  • 10. jún 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 650x
  • 18
reklama
Krkavčia matka?

Petra Jamrichová

Krkavčia matka?

Tento príbeh sa odohral pred pár rokmi. Bol to však zážitok, na ktorý aj po rokoch spomínam.

  • 6. mar 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 606x
  • 17
reklama
SkryťZatvoriť reklamu